Een medeweggebruiker schreef ons: “Al járen zit ik met de vraag wat Veenstra|Fritom is, met dat raadselachtige indiaantje. Het duurde even voor ik erachter kwam dat er meer Fritommen waren, en toen werd het nóg raadselachtiger. Dagelijks nam ik mij voor om toch eens op te gaan zoeken welke betekenis achter dat logo zit. Als iets je eenmaal intrigeert, dan wil je het wéten ook.”
Het is waar: ons logo valt op. En dat is precies wat we willen.
Het is een gestyleerde professor (Einstein). We zijn een groep van slimme dienstverleners die voor de klant op zoek gaat naar de beste logistieke oplossingen.
Ook is er een fakkel of toorts in ons logo te herkennen. Ons doel is namelijk om de fakkeldragers te zijn op het gebied van logistieke dienstverlening.
De naam van het Fritombedrijf staat voorop. Fritom staat er achter. Alle Fritombedrijven hebben hetzelfde logo en toch blijft de eigen identiteit bestaan, omdat elk bedrijf het logo voert in de eigen bedrijfskleuren.